Alla inlägg den 5 april 2009

I

Av Sofie - 5 april 2009 15:48

Har hunnit med ganska mycket en söndag som denna.

Jag har gjort läxa (mindre än vad jag egentligen skulle behöva göra), varit på ÖB, hälsat på hos farmor, städat undan lite på rummet + hängt ut sängkläderna på vädring och sen har jag faktiskt skaffat mig en ny blogg. Jag har ju länge sagt att jag ska göra det men jag har inte tagit tag i det förens idag och nu känns det lite veligt. Även fast jag bara har haft den här bloggen i några månader så känns det lite tråkigt att lämna den och allt jag skrivit i den. Men jag vet att jag så småning om kommer byta eftersom att man på den här sidan bara kan lägga upp ett begränsat antal bilder och så, så det är väll lika bra att göra det nu innan jag hinner skriva mer.

Lämnar väll ut adressen till den när jag byter på riktigt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Mycket väl
 Ja
 Jo då
 Lite grann
 Nja
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards