Direktlänk till inlägg 30 mars 2009

I Guess It´s Summer....?

Av Sofie - 30 mars 2009 08:45

Why do angels need wings when ghosts don't?


One Tree Hill är så fantastiskt underbart! Ett mästerverk, författarna och manusskrivarna är de bästa i hela universum!

Under avsnittens gång kommer så underbara citat m.m Det händer till och med att jag sitter med ett anteckningsblock bredvid mig för att kunna skriva ner de absolut bästa!

Jag <3 att jag kan pausa, spela in och spola tillbaka på TV nu, det passar mig perfekt! (Men självklart kan jag ju inte störa med en massa pauser m.m mitt i sändningen, det tar jag senare när jag kollar på avsnittet än en gång ;) ).


Nu ska jag återgå till skolarbetet och göra....... Inget.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

I

Av Sofie - 5 april 2009 15:48

Har hunnit med ganska mycket en söndag som denna. Jag har gjort läxa (mindre än vad jag egentligen skulle behöva göra), varit på ÖB, hälsat på hos farmor, städat undan lite på rummet + hängt ut sängkläderna på vädring och sen har jag faktiskt skaffat...

Av Sofie - 4 april 2009 15:56

Vilken dag. Dagen började tidigt med stor kakbuffé på församlingshemmet med Linnea, Cassi, Sara B och Sara E. Fikade gärnet och mådde lite lagom pyton när vi fikat klart (kanske lånar någon bild av Bolin och laddar upp senare). Efter det kände vi oss...

Av Sofie - 3 april 2009 18:33

Idag har jag hunnit med en hel del. Jag har köpt min balklänning (mina föräldrar har köpt min balklänning, "pappa betalar".... hehe) och jag har lämnat in mitt CV på Scandic, feels good! Varit ganska lungt på skolan vilket är helt perfekt för en fred...

Av Sofie - 2 april 2009 21:51

bild: Bolin

Av Sofie - 2 april 2009 17:03

Det är en helt undebar känsla som byggs upp inom mig när alla underbara tecken på våren dyker upp, tecken som: - Asfalt och grus i massor, inte längre några istäckta vägar som skapar hala problem i min vardag - Ljusa mornar att vakna upp till - Längr...

Presentation

Omröstning

Känner du mig?
 Mycket väl
 Ja
 Jo då
 Lite grann
 Nja
 Vet vem du är
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards